mandag den 30. december 2013

Stinging tears (svidende tårer)

EN:

This is a strange one. Today, I cried to a Youtube clip for 30 seconds and my eyes started to burn/sting and went red. It has never happened to me before. It intensified for up to a minute until I ran to the bathroom to wash my face. Then it stopped. I then went back to the computer and googled "eyes pain stinging" with no mention of "lyme" in the query. One of the top results was a thread from MD Junction (message board) about lyme disease and this exact phenomenon! See for yourself: http://www.mdjunction.com/forums/lyme-disease-support-forums/general-support/1125124-stinging-tears

I'm infinitely better at investigating my disease than the local doctors are.

DA:

I dag græd jeg til en Youtube-video. Efter 30 sekunder begyndte mine øjne at svide/brænde. Det intensiveredes i ca 10 sekunder inden jeg løb til badeværelset og skyllede mit ansigt i vand og sæbe. Så stoppede det. Jeg tænkte på at der måtte være noget 'irriterende' i 'tårevæsken' som generede øjnene, og oplagt kunne det være bakterier. Jeg gik tilbage til computeren og søgte på "eyes pain stinging" uden at nævne infektioner eller flåter eller borrelia. På utrolig vis var et af topresultaterne fra et borrelia-forum hvor borrelia-ramte har nøjagtigt samme mærkværdighed.

Jeg er stadig ikke diagnosticeret af de københavnske læger, og mener efterhånden at jeg er bedre til at diagnosticere denne sygdom end de er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar