onsdag den 4. september 2013

en kort opdatering, september, ca 17 måneder efter flåtbid

Jeg var til samtalen og optog den i øvrigt som lydfil. Lyme disease (langvarig borrelia) blev kaldt noget svindel af lægen. Jeg vil gerne lægge lydfilen op, og regner med at gøre det en dag snart. Nu er der gået nogle uger, og jeg har mistet modet en lille smule, fordi symptomerne stadig minder mig om min sygelighed.

Eksempler på påmindelser/forskrækkelser:

Jeg har haft tandsmerter siden 31/8. Hver nat, hvor jeg i øvrigt er vågen, bliver min højre overmund pludselig smertefuld. Jeg har læst på engelsksprogede foraer at det er ret udbredt blandt lyme-patienter. Tandsmerterne har fået mig til at børste grundigere tænder, og være ekstra påpasselig med maden, men jeg ved at disse adfærds-ændringer ikke i sig selv kan løse situationen.

Jeg vågnede i øvrigt med lamme/sovende arme natten til i går (4/9 2013). De var begge lamme og sovende, og det blev ved skræmmende længe. Den ene kom til sig selv og jeg kunne så daske lidt på den anden, selvom hånden forblev følelsesløs og lammet ret længe. Jeg havde ikke ligget på armene og det skete ikke for én arm uafhængigt af den anden. Deraf udleder jeg at der kan være en sammenhæng med neurologisk forstyrrelse. Jeg må prøve at tage det roligt, for jeg kan ikke se hvor jeg skulle søge hjælp udover langvarig og dyr antibiotika.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar